sooommmaarloooovvv !

fyfan va gött !
äntligen sommarlov , men jag kommer sakna 7c1 jätte mycket !  verkligen .

men det ska bli jätte skönt med 10 veckor frihet ! och bara kunna göra vad man vill, men det kommer säkert gå jätte fort, och sen är vi tillbaka i skolan igen , fast som 8c1 istället.

här kommer lite bilder som jag lovade er !



haha , vi körde kram ring !

emma är bäst :D





blev nått konstigt med sista bilden..

men iallafall , nu väntar ett lååångt och skönt sommarlov med mycket bad och sol och masssa skoj !

ikväll är det disco , med adam tensta ! vill gå , men ingen annan vill haha , fastt nu är det typ bara en halv timma kvar tills det börjar och då hinner jag endå inte ..
lite synd . hah !
får väll sitta hemma och trycka i mig massa godis , för mitt godisuppehåll slutar idag , haha . så nu är jag 450 kronor rikare :D
elelr ah , jag ahr inte fått dom än , men snart ;d men jag tror jag slutar typ i helgen igen , orkar inte med godiss , haha !
ha det braa !

<3

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise-FOTOBLOGG

Sv: Tack så jättemycket för din kommentar, återkom gärna(A)

Ha en bra kväll

Kram

2009-06-11 @ 21:56:01
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0