sooool !

tog en lång och skänt promenad i morse. sen när jag kom hem åkte jag och badade med blenda och adam, har vatt där hela dagen och stekt, badat och sådär, badade bara 1 gång, men jag tycker det är för kallt än. haha !
har blivit en riktig badkruka på senare år, men det är verkligen skitkallt i vattnet nu,

kom nyss hem och nu ska jag snart åka och träna med tjejerna, träffar dom inte lika ofta nu på sommarlovet så det är extra kul att träffa dom nu.
nästa vecka är det cup, det ser jag ifram imon riktigt mycket faktiskt ! för jennie ska följa med oss, skitkul :D
vet inte om jag tar med kameran eller inte, tror inte det, men vi får se,

nej nu måste jag gå och klä om,
och statistiken är riktigt, riktigt usel..
ha det bra !

en bild på mycket coola kewin och alex sen klassdagen :D
haha !

Kommentarer
Postat av: FOTOPASSION

sjukt fin blogg tjejen :)

puss

2009-06-25 @ 18:36:20
URL: http://fotopassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0