tråkiggt

1. Hur gammal är du om fem år? 19
2. Vem var den sista du träffade? pappa
3. Hur lång är du? 171 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? halva eurotrip . ÄLSKAR DEN , hah !
5. Vem ringde du senast? matilda tror jag.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? okej, trevligt :D  , - till matilda ;d
7. Vad är dagens planer? sovaa !
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det blir nog sms där , eller aah ,det beror på.
9. Är dina föräldrar tillsammans eller skilda? Tillsammans
10. När såg du senast din mamma? när jag kom hem , typ i timma sen.
11. Vilken ögonfärg har du? blågröna
12. När vaknade du idag? 7 , GAAH
13. Har du någon gång hittat en katt? linas katter :D
14. Vilken är din favoritplats? göteborg , eller iallafall kusten ! västkusten hälst
15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte , faktiskt
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? göteborg förhoppningsvis !
17. Vad skrämde dig som barn? garderoben ;ooooo
18. Vem fick dig att skratta senast? jennie :D
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? va är det ?
20. Har du stationär eller bärbar dator? En stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? en tröjaa
22. Hur många kuddar har du i sängen? tvåå
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota!
26. Är du social? jo ibland !
27. Vilken är din favoritglass? ben and jerry's !  muuumss
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa massa kläder , och typ sparaa
29. Tycker du om kinamat? jodåå
30. Tycker du om kaffe? nejj
31. Vad dricker du till frukost? oboy eller jousie , eller hur det stavas
32. Sover du på någon särskild sida? på mage , hah !
33. Kan du spela poker? nej
34. Tycker du om att mysa? jag älskar det
35. Är du en beroendemänniska? ibland kanske
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? bon jovi :D
37. Vill du ha barn? jadåå
38. Kan du några andra språk än svenska? Spanska och engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? jag älskar att bada i havet när det är varmt , sen är det ju alltid kul med pool också :D
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder tror jag
42. Äger du dyra smycken? nej
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? potatis
45. Vem är den roligaste människan du känner? jag vet inte , många :D
46. Välj ett ärr på din kropp? på mitt finger , sen scouterna  ! 
47. Vad har du för ringsignal? vet inte , sony ericsson tror jag
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? litee
49. Flirtar du mycket? nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg?  mitt rum ;d
51. Kan du byta olja på bilen?  nej , borde man kunna det när man är 14 ? haha
52. Har du fått fortkörningsböter? hah ! nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? håkan boken !
54. Läser du dagstidningen? yess , eller bara horoskopen
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? jaa , faktiskt
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? ingen aning
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? det minns jag inte
9. När var du i kyrkan senast? bröllop / dopet
60. Vilka personer utmanar du? alla som är lika trötta och har tråkigt som jag . haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0