18/6

exakt för 10 sekunder sen kom menyn tillbaka utan att jag gjorde någonting !

så nu är jag glad igen ! , har hört att det är lite strul nu på blogg.se , många som inte kan lägga upp inlägg, bilder o.s.v , hoppas det löser sig !


har precis ätit lite frukost , gjorde gröt , detni !
haha, känner för att spela lite sims, men endå inte.
idag har jag inget planerat , som vanligt , tandläkaren är det enda , hoppas dom inte spänner tandställningen, det jag svinont och man kan knappt äta utan att det känns som om tänderna ska gå av , men jag tror bara dom skulle kolla till en slags plutt dom satte in förra gången.

förresten är det bara 9 veckor och 1 dag kvar till skolan börjar , haha ! ska verkligen ta tillvara på alla sommarlovsdagar från och med . NU ..

så därför ska jag nog spela sims , hahah fan va tråkig jag ..

ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0