snaart sommarlov !

go' morgon alla  !

jag har ett litet problem , vi ska ju vara på ränneborg hela dagen imon i skolan , och jag ska va hos tandläkaren vid 08.00 . och man kan tydligen inte lämna återbud mindre än 2 timmar innan.
så nu är det kört .

förresten är jag riktigt taggad inför sommarlovet nu !
tänk er , sova hur länga man vill , inget plugg , inga läxor , ta det lugnt på morgonen , gå och bada jämt , åka på semester , ÅHHH ! vill ha sommarlov NU !
och sen vill jag ta stuenten nu också ! , blev riktigt avundsjuk som alla gjorde det igår ! ,
för vi har tagit studenten , för vi har tagit studenten , för vi har tagit studeeeenteeenn , fyfan va vi är bra !
haha ! längtaaarr , men det är 5 hela år kvar ....


idag ska jag nog bara va hemma och ta det lugnt , kanske ringa blenda , eller åka ut till stugan ett tag .får se ,
ikväll är det träning också . och imon är det match mot näshult . hahah , stackarna !
juste , sen ska ju jag vara med i detdär jävla klassfotbollslaget också , har ingen alls lust med det, men grupptrycket ni vet , hah , och särskillt MOA tjatade. haha !

nej nu ska jag nog göra en ny header , och design .
ha det så bra !


lite sommarbilder också , den översta blev lite konstig men det får ni leva med.




jag orkar inte fixa ny design kom jag på.

Kommentarer
Postat av: jaqueline

vilken fin blogg du har.

Kolla gärna min jaqeiii.blogg.se

ha det bra ! :)

2009-06-07 @ 12:58:41
URL: http://jaqeiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0