22/6

godmorgon !
idag vaknad jag upp med ett stort leende på läpparna, det var klarblå himmel och sol !  och knappt inga moln heller, så jag gick upp och tvättade av bordet där ute, sen satte jag mig där och åt årets första frukost ute ! härligt, sen kom både charlie och blenda och hälsade på mig ! charlie skrämmde livet ur mig.  och hårade ner hela mig, hah härliiigigtt.
charlie är grannkatten då för er som trodde nått annat ...
 anyway , nu skämms jag lite för jag sitter inne vid datorn när det är så fint väder.
skulle ta nya bilder till headern men jag var ju fan omringad av alla grannar som glodde på mig, så då kändes det inte sådär jätte trevligt att sätta på självutlösaren och börja posa. haha !

ikväll blir det nog tältning med elin ! kuul :D , vet inte var än, eller i vad för tält, men det löser sig nog !
haha!


bloggade inget igår men det var för jag var ju där hela dagen och sådär, det va riktigt tråkigt, faktiskt , men roligar än att sitta här hemme och ruttna bort, kollade på film där , grease 1 :D
och sen när jag kom hem ringde ju matilda och frågade om vi skulle ha en lite filmkväll :D , så då åkte jag dit och så kollade vi på grease 2 :D skitbra !, haha . cooooool knutte . hah !


nu ska jag gå och göra nått vettigt !

puss :*


charlie

blåsa bubblor med vita ben.........

Kommentarer
Postat av: jaqeiii.blogg.se

fin blogg du =)

2009-06-22 @ 14:59:58
URL: http://jaqeiii.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: shit dom var jättelika varann:O!

lite läskigt..

fin blogg föresten:D

2009-08-04 @ 21:21:58
URL: http://linneaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0