första sommarlovsdagen !

idag vaknade jag upp med ett stoorrrrt leende på läpparna, för det är ju sommarlov ! :D

idag blir det nog som jag förväntade mig, har inget att göra . men får väll ta tag i mitt liv och hitta på nått.

minns ni att jag sa att jag har blivit 450 kronor rikare ? jag har kommit på att för dom pengarna ska jag kanske köpa sims 3, det var verkligen skitlängesen jag körde det nu , och är riktigt sugern på det nu, får se.

nej nu ska jag hitta på nått..




ja saknar spanien !

Kommentarer
Postat av: ester

jag har heller inget att göra.

men det är ju SOMMMARLLOOV!

då är man ju glad i alla fall :D

2009-06-12 @ 11:07:05
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0