tälta !

jo det blev faktiskt av, jag och buselin tältade inatt !

igår kväll kom hon till mig så satte vi upp tältet,sen gick vi till hemköp och skulle köpa lite gott , gjorde det och sen vidare upp mot stan , satt där ett tag och sen vidare hemåt ,
sen kom vi på att vi skulle försöka vara uppe hela natten, och guess what ? det var vi ! hela natten, till klockan 7 typ, då somnade vi och vaknade vid 10,  men vårat mål var att vara vakna till 06.00 iallafall ,
herregud, natten var så grymt kul, vi gjorde allt för att inte somna, gick till lekparken , ringde till folk, gick på toa 1000 ggr, tog massa kort , hahh , ni skulle varit med !
 
imorse gick vi och badade i rohlandsdamm, svinkallt, men det gick, sen gick vi tillbaka och enda sen dess har vi inte gjort speciellt mycket seriösa saker.


lina, vi vet att du älskar oss iallafaallll


haha, nu skah jag nog spela lite sims, om jag inte somnar..

charlie kom till oss mitt i natten och hoppade på tältet  . lite läskigt faktiskt..


elin, jag äger dig på 5 kort och ett hemliget eller va det heter. :D

så kul kan man ha klockan 3 på natten , tog med nån konstig grej på kameran så det blev suddigt, och väldigt , väldigt ljust.

cola !


Kommentarer
Postat av: ELIN

H0h0h0

Lina älskar oss!

och jag äger dig på stress,

puss och kram skummbanan



förresten var det något jag skulle handla på hem vägen ?

2009-06-23 @ 18:57:05
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/
Postat av: Billy Boy

LoL läste om charlie..fyfan va skön han e XD

2009-07-04 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0