fotbolls match mot vetlanda , fjortisarna

kom precis hem från matchen ,
guess what ?!  vi vann med 2-1 :D
och jag tycker vi spelade skitbra ! , efter matchen var jag apglad , igentligen vet jag itne varför ?  hahah
sen tror ju moa att hon kan gömma skor lika bra som mig och hampus , men icke ..
ÅH , jag blir så sur , jag sköt ett skott , och trodde verkligen att den skulle gå in , så kommer den ju förståss i ribban och studsar precis på mållinjen ,fast alla föräldrar på sidan av planen sa att den var inne , men GAH får ryck så in i helvetee. målen gjorde iallfall ebba och amelie ! good ! http://www2.svenskfotboll.se/smaland/ft.aspx?scr=table&ftid=24394

måste fixa en ny design, men har inga idér så det får nog vänta ett tag , och sen orkar jag inte byta dator, för photoshop är ju där nere så aa,,

och vet ni ? , imon är det bara 2 riktiga skoldagar kvar innan sommarlovet !  man känner verkligen att det är snart , att snart är det sommarlov ! , för nu börjar man , " ja men idag är det ju sista gången så då kan vi ju göra nått kul "
som idag tex, vi hade inte en enda seriös lektion , bara hemkunskapen , men där har vi ju karin så ..

ha det bra !

/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0