5/6

sista riktiga skoldagen idag ,
först engelska , prata och sitta i data salen .
sen so , redovisa drömresan
sen svenska , kolla på pippi och lite emil.
och sist a-tid handledning , fick sjunga singstar . haha !

jo , tiden har gått riktigt fort, var det inte nyss vi träffade klassen för första gången ? det var ett helt år sedan (!)
men det bäst är att jag har 2 hela år kvar, visst jag vill börja gymnasiet nu , men jag tänker fan njuta dom två åren nu , inte för lektionerna eller så men för attt jag har världens bästa klass !


efter skolan idag gick jag och matilda upp till stan, jag skulle köpa en grej på jc och matilda skulle köpa present till marie , haha , ni skulle sett oss , eller det gjorde ni säkert för vi var överallt !  haha , vi gick fram och tillbaka hela tiden , vi fick tillochmed skoskav ,

jag och mamma åkte upp skulle kolla på studentpresent innan , hon är ju inte lite dum . haha
då gick vi in i en smyckeaffär
jag: det här halsbandet var fint,
mamma: aa
sen när vi gick ut .
jag: jag ska nog köpa det där halsbandet , det var ju billigt också.
mamma : nej du får inte köpa det.
jag: men du  köper ju alltid halsband , varför får inte jag det då ? jag har ju inget sånt.
mamma: jo det har du.
jag: har jag ju inte ?
mamma : du kanske får.
jag : va ?
mamma : men du kommer ju få det i examens present ! ojdå .

haha , fan va dum hon är .  avslöja inte liiiite eller så .
men jag älskar henne iallafall !

nej nu ska jag gå och snatta lite ben and jerry's ...


kommer lite bilder från balen också..

eves kusin och krizzes syrra !


kolla hennes hår !
guuuud va fint

Rebecca och daniel !
kolla va fin klänning ! :D

vi träffade moa,

emma och ,

Hilda ! :D

mycket trevligttt ..
ha det bra ! , imon blir det student fest för becca , hon i grön klänning på bilden !
men jag vill inte , ska försöka bli sjuk tills dess ! haha !


Kommentarer
Postat av: Moa

Mycket snygg bild på mig "/ Fasen va kul det är att ta kort :D <3

2009-06-09 @ 15:02:48
URL: http://moekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0