depppi

sitter och deppar med lina den fina,

kom nyss hem från kiosken med alle, jennie kom en sväng också, mycket trevligt (:  , blev dock inte så mycket sålt men det spelar ingen roll, hhah !

fyfan, läste expressen innan och ångrar så jävla hårt att jag inte tvingade pappa att åka till p&l , håkan hade visst vatt grym, och lasse också, ska ju kanske på håkan i lissebergshallen den 18 september, kanske, hopppassss

förövrigt längtar jag tills nästa helg då cupen är! , en hel helg med laget, mysiiiiigttt.
västervikscupen heter den , så om nån mer ska dit, kommentera (aa)

nej nu ska jag väll gå och deppa vidare, hah .
fan va desperat.

ha det bra sålängee.

imon blir det nog långanäs+ träning.

pussss




HAHAHAHHa
asball bild på mig och matilda,
minst 8 år sen. HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0