27/6

tjooohhhooo .
galet fint väder idag, igen!  nu börjar det äntligen kännas som sommarlov.
var på stan med mamma innan, gick på JC, igen. hahha 3:e gången på 2 dagar, hittade en tröja, fast jag köpte den inte..

igentligen händer det inte så mycket kul i mitt liv just nu. förresten fyller min kamera ett halvår idag (aa)  DETNI !

ikväll blir det nog grilla med familjeennnenenenen .
ah. kolla, så kul har jag det.
fan, jag kunde ju vatt på vinö nu med matilldaaaaaaa .
vi skulle ha det bäst, eller vi kommer ju ha det när vi ska dit, men endån,

imon blir det att stå i kiosken med alleballe, fast det är inte förresns på kvällen så det är ju lugnt.

nu ska jag gå ut och lägga mig i hammocken och lyssna på musiiikk ..

ha det bra !

lägger in dagens också ,



vit klänning, som jag förövrigt hade på förraårets skolavslutning . Lindex tror jag.
rött band, följde med linnet jag köpte igår.


ser ut som jag har dubbelhaka, men det är mitt hår ju



shortsen jag köpte igår,
fyfan vilken skillnad det är på mina ben och min mage.

herregud.



nu ska jag ta upp en kall cola och gå och äta grillatt.. mumms..

Kommentarer
Postat av: Ester

hej elin!

det står "26/6" på din rubrik. Men det var ju den 27:e när du skrev det.

puss !

2009-06-28 @ 11:20:54
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0