20/6

uschh , statistiken är för jävlig nu,

men nu börjar ju vädret bli ganska hyffsat iallafall ! , blå himmel, sol ! perfekt,

dagen har verkligen varit seg, dragits mella datorn och tv , fyfan. mina ögon är helt slut,
har igentligen några saker jag måste fixa men jag orkade verkligen inte, trodde jag hade feber ett tag där också.
imon ska jag nog ta nya bilder till headern . förmodligen.
om jag orkar,

har verkligen känt mig ful , skabbig, finnig, fet,slö idag . usch
imon kasnke jag åker till gränö, ni vet utanför vetlanda, min mormors brors hus,
moster kanske kommer dit också, saknar henne, även om jag träffade henne förra helgen ! , men hon är den bästa som finns!

nej nu ska jag nog , göra någonting.
haha, ha det bra !

en klassiker, oredigerad.

Håkan Hellström ♥

eksjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0