yeah

hallåå där !
var nere på ica innan och köpte tuggummi , passade även på att hälsa på eve och emma i kiosken .
juste, jag skulle ju reklamera här lite.
haha
ni som inte bor i eksjö , kom till eksjö och kom till ica , där står det en vagn som alla kärringar klagar över för att den står för nära postlådan , iallafall , kom dit så får ni köpa en glass ! :D

stod där länge och snackade , sen kom ju världens bästa morbror och köpte en glass till mig :D , hah !

jag måste fixa headern till lite mer sommrig , gör det imon tror jag , efter tandläkaren . och sen , är det fortfarande ingen som vet hur man får tillbaka menyn ?




dagens :
randig t-shirt , gna tricot
långt vitt linne , VILA
svart kofta , gina tricot , fast den är mammas
svarta strumpbyxor


och bry er inte om handen till vänster , den är min "pose" såfort självutlösaren kommer på , haha !



nu ska jag åka och tränaa..

Kommentarer
Postat av: en evelina

Heejjja din reklam! :D YEAH! d a n k e < 3

2009-06-17 @ 20:56:44
URL: http://evelinaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0