10/3

tjohho.
ni måste hålla med mej om att det har varit riktigt vårljust ute idag :D
riktigt skönt.
skolan idag då, först svenska , vi läste bara . sen idrott , då hade vi badminton, det var kul i början men sen blev det lite långtråkigt. efter gympan var det matte -.- och solweig hatar oss.
sen var det fysik, det var faktiskt lite kul för engångsskull, vi ska typ skriva om en valfri planet och sen redovisa , hah.
sen var det lunch och sist språk . usch. ja hatar spanska.
när jag kom hem lekte jag med matildutt plutt, kollade på film ochsådär.
sen kände ja att ja måste ut och röra på mej . så jag sprang en runda.
så nu ska jag dusch.
puss
käka cd-skivor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0