i skolan

hallådär bloggen !..
sitter i skolan nu med emma and elin.
har intresseval , haha.

jag har kommit på att ja längtar tills vi ska till göteborg :D
och sådär.
det kommer bli fett kul! , och då kan man ta massa fina bilder först , fast först och främst måste jag ha en kamera väska, va på elgigantern igår och kollade runt lite, men alla va så jävla dyra ?
hahah, bara för att jag är snålast .
btw, har ni sett vädret ?!
nu är det verklligen vår ! :D
och jag tänker gå ut och fota lite idag. fast jag vill inte gå själv.
hehe
det är tråkigt.
men elin va typ ute igår så aa.
men jag vill ha sommarlov nu !
NU
NU
NU
NU
NU
sådet så.

skriver nog mer sen, finns inte särskillt mycket och göra här , så aa.
pusss.va bara tvungen att lägga ut nån bild också . heh      oh , hjärtat ja älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0