kalas

gomorgoon !
igår va elin här :D
vi hade kalass . haha verkligen barnkalas .
vi gjorde våran egna sexiga tårta och kollade på film , disaster movie . det va bra :D
hahahah
jag fick paket av elin också :D
blåa tights , lila nagellack , hårspäännnen .
tack bby :*
och sen är det bestämt nu att vi ska till göteborg på påskloooveet :D:DD:D:D:D

sitter här ensam hemma , men när mamma y pappa kommer hem så ska vi till jönköping :D
till ikea ! :D
och kolla på möbler och så till mej :)))
vad har ni gjort på studiedagarna ? :D
ha det bra !
käka potatismjöl.

ja älskar dej elin <3

Kommentarer
Postat av: gissa 7 gånger

hej jag har inget namn.

kalla mig potatismjöl även att de inte rimmar på apelsinskal.

nu ska jag käka kakaoböner.

cyaaa.

2009-03-07 @ 12:25:17
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0