ny header

yes , ny header ,
den suger men endå.
ehm aa.
skola idag då , först svenska , började på powerpoint redovisning med elin , om oss . hahaha skaulle gjort om lina men vi kom på att vi inte sklle det , men aa .
sen biologi , typ nått test , om blad/fåglar/djur o massa , jag sög verkligen . åhfyfan .
men aa , när man va klar fick man gå , o det tog typ bara 20 minuter så vi slapp 40 min , därför fick vi 1 o halv timma rast istället för vi hade lunch efter också,
efter lunchen matte , hade matteprov , det gick faktiskt jätte bra , tror jag ! ?
och när man va klar fick man gå där också .
fast aa, det bled inte så mycket extra rast för mej . ;d
men aa , och sen efter det hade vi språk , först förhörde vi glosorna o sen rörelse , gick en runda , sen va det idrott , haha . det va inte så speciellt seriöst , spelade lite handboll med moa ludwig o hilda o elin . hahaha det va kul.
aah , osen slutade vi.
nu måste jag verkligen packa , men ja orkar inte.
men jo
fast först måste jag ducha .
orkaaar inte.
men
jag
måste
!

IMON SKA VI TILL LINA ! :D
HEHEHEH
pussss

Kommentarer
Postat av: Ester Allstrin

skitsnygg header eliiin ((:

vi ska ha biologitest på måndag, men alla fågelarter är så himla svåra, man ser ju igen skillnad ? ;o

hoppas ni får de kul med Lina! :)

puuussss ;**

2009-03-26 @ 19:26:27
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0