sommarr, kom

hallåå !
åh , idag när jag vaknade upp var det jätte ljust ute , precis som på sommaren , då kom jag på att jag vill ha sommmaar !
först var det handledning sen cyklade jag iväg till tanläkaren , dom skulle byta båga på tansställningen .
när jag satt i väntrummet var det en skolklassdär dom var typ 5:or eller nått , alla trodde jag gick i deras klass . hahah !
och sen var det någon som började prata med mej ?  och frågade vilken skola jag gick på och hur gammal jag var och allt möjligt .
haha.
sen var det engelska , lunch och sen SO , sen musik , hade rörelse vi gick typ bara en sväng , sen var det teknik och sen slut .
sen har det typ bara varit datorn hela dagen, måste fixa fysiken snart .
och jag är arg på pappa !
fråga mej inte varför .
åhhh !
aa , nu ska jag gå och vara arg på han !
hejdå

bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0