studiedag ! :D

åh herregud va härligt det var idag när jag vaknade och inte kände mig tvingad att gå upp, utan jag kunde ligga kvar o dra mig i 1000 år .
härligt.
eftersom det är helg , nästan helg .
så gjorde jag gröt tll frukost menjag orkade inte koka den så jag skulle testa för första gången och göra den i micron , det är alltså mannagrynsgröt vi pratar om nu.
anyway , det blev inte alls gott. usch . klumpig och äklig.
jag önskar att jag kunde skriva vad som hände idag men jag har faktiskt ingen aning ?
kanske bara vara hemma och slappa.
det kan också vara skönt ibland.
vi får se.
imorgon kommer iallafall elin hit hela dagen så ska vi fira mej, baka tårta och hyra nån bra film :)
mysiigt !
måste ladda kameran också, för vi lär ju ta a lot of pictures .
målaren kommer om typ en halvtimma också , han har bara fondvggen kvar nu :)
så det kanske blir klart i typ eftermiddag .
så är det .
nu måste jag göra iordning mej.

skriver mer sen .
puss

Kommentarer
Postat av: bajsmannen.

hej elin.

de va bara de jag skulle säga.

k00lt ju.

nej.

jo

öh.

hej då

elin.

vi

ska

träffas

snart

tycker

jag

bara



du

vet

vad

jag

tycker

:P

hej då igen

C:

<3

2009-03-05 @ 18:44:44
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0