studiedagar.

som sagt , det är studiedagar torsdag och fredag alltså ingen skola :D
hur skönt som helst .
matilda var här nyss :D
jag fick 3 paket av henne :D
sen tittade vi på film , eurotrip :D
skitbra !
i pakten va det , öronhängen , choklad  och en åsna . haha !
hon gick nyss för hon skulle packa .
så nu sitter jag här med min håkan hellström , eller iallafall hör jag hans röst ur cd spelaren.
dagan gick ganska snabbt ( stör mej på att jag skriver att den alltid går snabbt )
och eftersom jag har lovat er att jag inte ska skriva så mycket om skolan så tänker jag inte göra det heller , !
jag vill fota , men jag har slut på ideer .
några tips ?
puss

Kommentarer
Postat av: Ester Allstrin

jag har, typ, inga idéer alls, men jag önskar jag hade. Skriver om jag kommer på några. Du menar väl saker du kan fota?

2009-03-04 @ 19:16:18
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0