tisdag.

kände mig faktiskt lite tvingad att skriva .

yess.
skolan idag då , först hade vi svenska, typ läste och skrev bokrapport . sen hade vi idrott o då hade vi trampett :D , det va skitkul ! , fast ja sög men det va kul endån :D
sen hade vi matte, sega solweig pratade hela lektionen o ja skrev massa fina saker i min bok :))
sen fysik, redovisning, den gick bra (:
haha , nipa trodde att han hade sagt till oss att vi skulle ha prov nästa vecka , men han hade glömt det , så vi ska ha det vecka 17 istället ,  det är aplångt kvar ;d
aja, sen lunch och sist språk , vi gick typ igenom massa saker o kollade på film.
det bästa med tisdagar är att vi slutar tidigt :d klockan 14:00 :DD
så då åkte jag hem, o satte mig typ vid datorn , som vanligt .
förresten hämtade pappa mina lister idag och kanske sätter upp dom sen , om det blir klart idag tänker jag lyfta in sägen och sova där :D hahah
yes.
nu ska jag och mamma beställa lite saker från h&m :D
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0