tråkigsöndag.

nu är det söndag , igen.
fatta hur snabbt  veckorna går igentligen ? nyss var det ju sommarlov.
det äe båda bra och dåligt att allt går så fort , en bra grej är att skolan inte går så seeggt. och den dåliga saken är att vi snart går i åttan / nian / gymnasiet / JOBB  (!)
som håkan hellström säger :
ni kommer se eran ungdom ruttna framför er '
rätt klokt sagt vah ?
jag har hur tråkigt som helst , sitter och kollar på ikea.se vilken garderob jag vill ha och skrivbord.
men det finns ju miljontals och välja på . ?
usch ja.  men jag vill att hela rummet ska va klart nu . hahah

om nån vill hitta på nått ?
caaaaaalll meeee :D ?

jag vill gå ut och fota , men det snöar -.-
BORT MED SNÖ, HIR MED SOMMAREN FÖR FAN ! :D

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0