trallalal

¡Hola!
dagen. först hade vi svenska med karola , då hade vi ett litet oföberätt ordprov, det gick sådär , sen håltmma då satt vi bara och nördaade . hah
sen biologi med per, det var faktiskt liiite kul . eller inte kul, men inte sådära långtråikigt som det allitd är annars.
sen hade vi lunch, och sen matte, sen språk och sist idrott, då hade vi kälkhockey , skitkul ! :D
sen när jag kom hem så hjälpte mamma lite sen gick jag ut och sprang runt sjön. kom hem igen, satte mig vid datorn och nu sitter jag här och lyssnaar på lasse winnerbäck <3
 och kollar lite på läxan .
imon är det fredag . så jävla skönt !
och på lördag kommer släkten och firar mig  :D
då får ju jag äntligen träffa wille igen ! :D

nu sitter jag här och drar i mina trådgardiner, så dom går sönder. haha
jag vill till thailand !
sola och bada varje dag !
gud va skönt !
åh.
nu ska jag dagdrömma mig vidare.
ha det bäst !
förresten tänkte jag faktiskt lägga upp dagens för första gången idag, men jag orkar verkligen inte. hahga
onödig fakta .

pusss
ha det bäst (igen)
aja ,
cyaaa <3
käka, hmmm , webkameror ?:D
förresten är det fredag den 13 imon :D

Kommentarer
Postat av: bajs, jag e böög varannan måndakväll.

2009-03-12 @ 21:37:14
URL: http://rrep.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-12 @ 21:37:20
URL: http://rrep.blogg.se/
Postat av: jag e bög varannnan månda.

weeehoo, har du me trådgardiner som "går söner utan anledning"? :O

eh skulle egentligen bara säga att jag inte gillar lars winnerbäck :D

cyyya

2009-03-12 @ 21:40:33
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0