skolaa

hallådäär !
nu är klockan lite över 16 och vid 18.00 ska jag på utvecklingssamtal  , usch .
skolan gick ganska segt idag ,
först hade vi svenska , då skulle vi läsa , men ingen gjorde de typ endån så de blev kanska flumm .
sen idrott (trodde vi )
men det var några som skulle ha redovisning för oss från gymnasiet , så ingen idrott där inte . jag hade sett fram imot det !
sen var det matte , fysik och sen lunch , efter det var det spanska.
igår fyllde jag ju år och jag fick 4 skivor , håkan hellström , håkan hellström , lars winnerbäck och absolut nånting . ;d
, en plånbok , skor , pengar , hårspray , ett slags gele till håret så att det inte slits när man plattar det , spansk ordbok , öronhängen och nått till håret .
sen kommer släkten den 14:e :D
är är skorna som jag fick av jocke , min bror .



Kommentarer
Postat av: Tilda

ja, det är inte bra alltså ;) skärpning på oss! ;) tack så mycket, detsamma! :D

2009-03-03 @ 17:37:50
URL: http://tildasander.blogg.se/
Postat av: Ester Allstrin

Snygga skor! =)

2009-03-03 @ 17:42:07
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0