k00la bilder !

helllu , kom nyss hem från skolan, dagen va väll ganska okej, förrutom att ja vill ha haft tillbaka mitt so-prov som joans inte har hunnit rätta än.
aja, först hade vi handledning, gick igensom lite saker osådär bytte platser också, sitter me eve nudå.
sen språk, det sög kuk as usual .
nu måste jag ha o'boy , annars dör jag,
aa tillbaka.
men sen hade vi engelska, hade de sista redovisningarna, jag hade min. det gick väll ganska bra,
yes, sen hade vi lunch o sen so, och som sagt fick vi aldrig tillbaka våra prov så vi får dom kanske på typ onsdag istället
efter det hade vi musik , fick öva på noter på datorn , sen teknik , ja o hilda blev klara med våran byggnad :D
nu blev ja glad för jag kom på att vi slutar vid 12.00 imon, woho :D
nej nu ska jag ladda upp bilderna sen helgen :D
titta och njut.


Kommentarer
Postat av: två apa.

SERRI ASSÅ JAG SKA DÖDA DIG NU DIRR!!!!!!!!!!!!

ELIN !

TA BORT NU BÖGHELVETE!MEEEEEEEEENS!

HÄMD E PÅ VÄÄÄG!

2009-03-30 @ 19:00:02
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0