10/5

förlåt för dålig uppdatering nu i helgen , eller aa , inget idag då .


aja, helgen blev jätte lyckad sen tillslut iallafall , aah , som ni ser lite längre ner så var jag ju med tildaa i nässjjöö igår sen på kvällen kom blenda så tittade vi på robinsson och sen se upp för dårarna, hihih, jätte mysigt !
sen sov hon här ,
juste , jag måste verkligen bara berätta om min dröm ,
först var det såhär , jag och min klass var i simhallen, eller aa pappa var tydligen också med, men sen skulle pappa hoppa från 10:an och när han gjorde det så landade han på nått konstigt sätt , då dök jag i och skulle hämta han, men han var redan död då så jag kunde inte lyft upp han under vattnet , men aa , sen istället för att det var pappa som var död så var det elin :O
så då blev ja skitledsen, och grät allitd , det läskigaste med drömen var att den va så jävla verklig , men sen var det dags för begravning , det gick jätte bra i början men sen började jag typ gråta jätte mycket , och aa massoor , och det va mig alla tyckte mest synd om  , haha , sen iallafall , så vaknade jag upp gråtande , ögonen bara rann, det va läskiigtt. :O


sen när jag och blenda hade fixat oss så gick vi och gjorde frukost och sen har vi typ bara vatt på studsmattan idag , 
snart blir det väll wipeout också .

imon blir det ingen skola för mig på morgonen, ska fixa tandställningen, 
och förresten är det bara en månad kvar till skolavslutningen imon .. 

nu måste jag lägga över bilderna sen dansuppvisnningen
nej jag hinner visst inte , klockan är ju 5 i 8, 
måste kila , pussss :*




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack :)

2009-05-10 @ 20:10:28
URL: http://hsvn.blogg.se/
Postat av: ester

vilken hemsk dröm.. jag drömde att min pappa dog. de va typ att mamma satt vid min sängkant o sa "pappa dog när han va & handlade i mataffären idag, typ. Och jag vakade asrädd och typ sov skit dåligt inatt. hata mardrömmar !

2009-05-11 @ 20:50:57
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0