11/12

till och börja med, tack för komentarena !
verkligen jätte glad över att det börjar komma fler och fler och kika in här !

kom precis hem från skolan,  och snart är det dags för fotbollsmatch igen , mot näsjjö , igen .
denna gången är jag mycket mer peppad , förra gången hade inte alls nån lust att spela .
men nu så ! ...

va hos tandläkarn på morgonen idag , spände åt min tandställning , så nu gör det det svinont .
sen när jag kom tillbaka var det engelska , haha vi ska hitta en svensk låt och översätta den till engelska och sen på fredag ska man sjunga upp det , haha !

nu ska jag inte berätta nått mer om skoldagen , hahah ! , för jagskriver alltid om det.

håller faktisk på att lägga in bilderna sen dansuppvisningen nu , wohoo .


ha  det braa !
lägger upp bilderna i nästa inläggg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0