13/5

gomorgonn .

sitter i skolan nu , som ni vet. hah !
försöker fixa headern , för n:et i widen ville inte komma med, men det vill inte funka ..
bajs.
elin sitter här och är söt .

hah imorse vaknade jag upp och kollade på klockan, då var den 20 över sju såg jag , och hoppade upp skitsanbbt och började klä på mig, och sen
mamma : varför är du uppe så tidigt
jag: det är ju inte tidigt, jag har ju försovit mej .
mamma: men klockan är ju bara 20 över 6 .
hahah, där blev jag gaaaaaannska mycket ägd..


ikväll blir det väll träning och sådär , imon är det match igen ! wohoo ..

förresten tycker jag att det kan va helg nu, och sommarlov, åh , det skulle inte sitta helt fel .


elin är apgullig..
skulle bara säga det ,

nu har jag inget kul o skriva om, puss hej ! :*



sexiga bilder på dansande k00lingar är alltid bra att ha !

Kommentarer
Postat av: eluutt

viskatamodellbildernåndag! :DD hihih

2009-05-13 @ 08:57:06
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0