20/5

A-R-G!
hittar inte var man ändrar färgen på texten i menyn.
nån som vet ? skulle vatt snällltt om ni sa det :)))

annars är väll allt bra . sitter i skolan .
ska snart ha hemkunskap, sen bild sen so och sist matte , sen är det minilov! :D
wohooo.
förresten är det bara 10 skoldagar kvar innan sommarlovet ! fast då tror jag man inte räknar med sista veckan som är chillll .

YASH , är ett fint ord
TASH, är också ett fint ord
YEAH,är ett mindre fint ord.


ikväll blir det väll träning tror jag och imon är det match , mot hultsjö . ska bli kul faktiskt , eftersom jag inte kunde va med på utbildningslägret så har jag itne spelat på typ en vecka nu .
så då kanske jagblir mer peppade än vad jag brukar va (:


hoppas ni får en bra dag ! :*


en fin bild får ni också ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0