24/5

helluu , kom precis hem från matilda , och tråkig som jag är så sätter jag mig vid dator direkt , alltid när man har tråkigt sätter man sig vid datorn , ganska knäppt ?
precis som livet blir roligare då ...

dagen har vatt jätte kul (: vatt man matilda då som sagt  , yeah !
jag har verkligen inget kul att berätta , jo förresten ,tilda berättade för mig innan idag att ni vet , robinson erik , som förövrigt inte skulle åkt ut igår , jag tycker han skulle tatt hem hela skiten , fast nu hejar jag på Jarmo eller Anna ,  men iallafall , erik då , han kommer att springa stadsloppet här i eksjö + att han kommer till stadsfesten !  ganska mycket coolt .
haha ! 
imon är det skola , vill verkligen ha lov nu !  sommarlov , men det är bara 17 dagar kvar nu , sen på kvällen imon är det match , mot hultsjö , igen . !  kom och heja på oss , det är vid 19.00 tror jag , ute på ränneborg !

nu ska jag hitta på nått kul ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0