28/5

nu har visst prickarna kommit tillbaka igen ?
mystiskt..

kom iallafall hem från skolan nyss ,
har väll vatt en helt okej dag ,
först , svenska , skriva artiklen
håltimma ,
sen biologi med per , grymt störande , och jag tycker faktiskt synd om matilda ,
sen , lunch
matte , bingo typ
sen språk , inte så mycket seriöst
sist idrott , hade nån vikarie som hette , nu har jag glömt et bara för det , fan , men iallafall , han kände tydligen min bror ,
ni som går i min klass , va hette han nu igen ?

gaahhh

jag tycker att det här vädret är perfekt film väder så direkt när jag kom hem så satte jag igång en film , för internet funkade inte , det fick bli bee movie , haha , vilken tuffing jag är !

vid klockan sju är det dags att bege sig mot skolan igen , då är det nämligen klassmöte , vi ska köra brännboll mot föräldrarna , samt tipsrundan , tar nog med mig kameran , fårse , om det regnar är jag inte så där jätte pepp att ha med mig den .
men vi får se.

hoppas solen kommer snart igen också :D
pusss

en bild från valborg också ,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oskar hette han Jocke! x)

2009-05-28 @ 16:55:35
Postat av: EBBA [fotoblogg]

svar: eller hurr :) <3

2009-05-28 @ 18:41:01
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0