3/5

sitter här och provar min skolavslutingsklänning ! :D
funderar på vilka thigts jag ska ha till , det passar jätte bra med lila , men det hade jag ju förra året .. blir lite trist och se ut lika dant 2 år i rad. men jag har ju flera veckor på mig att bestämma....
ska snart äta kycklingsallad med pasta , det är sommrigt tycker jag , hah !
dagen har spenderats hemma och lite ute , blev inget med att åka till sommarstugan för jag ville hellre vara hemma och redigera gammla bilder, blev inte så mycket av det . började städa lite istället ,
och så hittade jag min snurr ( vet inte om det heter såå ) tång som jag fick förrförra året i julklapp , sattte igång och locka håret , haha , blev väll inte så jätte lyckat men aa.
jag vill ha lååångt hår, som ester ! :D

jag kom på tisdag efter skolan är det match , mot vilka kommer jag inte ihåg . nässjö tror jag ..

nu måte jag gå och leta efter lite grejer ..
ikväll är det wipeout förresten :D
ha det bra !

Kommentarer
Postat av: ester

heh, va du är sötsötsöt eliiiin <3 Jag vill ha kort hår, har typ tröttnat på långt, eller aa, det skulle va kul med förändring iaf, men du passar ju så bra i kort hår och lugg . har du typ sett ngn fin klännings någonstans, som passar till skolavslutning ? jag har knappt börjat kolla på någon än, jag looovar, det kommer jag hålla på med typ dagen innan eller något. men aa, jag älskar din blogg bah så duvet :D

2009-05-03 @ 20:43:16
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0