4/5

har precis kommit hem efter ännu en ganska seg skoldag.
först var det handledning , inte så märkvärdigt , sen språk , hata monica säger jag bara ....
sen engelska , redovisade låttexten i smågrupper.
sen lunch och sen so. på so:n redovisade jag o elin om vad romarna gorde på sin semester . haha !
gick väll hyfsat..
sen musik , ännu en redovisning , jag och elin köpte in oss i matildas och eves grupp . så sjöng vi upp den föra klassen , yes.. ska inte berätta  hur det gick , haha !
sen teknik , ÄNNU en redovisning . fast jag och hilda slapp göra det , så vi gör det nästa gång .

...ikväll är det träning ! , är väll inte precis så peppad , hade mycket hellre vatt hemma idag fakiskt...
haha , men jag måste..
ENLIGT MOAA . haha
nu måste jag öva lite på spanskan .
åh , monica kan ta sig i röven ..

förresten , grattis till kusinen som fyller 30 år idag ! :D
<3


ha det bäst ! :D
pusss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0