DÖD

tror jag dör snart , helt allvarligt , tror jag spricker , min mage är helt uppsvälld . GAH

får bara lust och ut och springa jätte  långt och sen in på gymmet direkt efter !
nu kommer jag iallafall inte behöva äta på minst en månad, !

den andra halvan av dagen efter matchen har tillbringats med blenda , vi har hoppat studsmatta och hon här gjort jätte fina flätor på mig (:  tror faktiskt att hon ska få fixa mitt hår till skolavslutingen , hon är jätte duktig !  och hon går bara i 5:an  (:
sen nu skulle hon iväg så då gick jag ut och fotade lite på lite blommor och kom på att jag verkligen behöver ett macro objektiv !
enda sen i morse har jag haft jävligt ont i huvudet , tror det spricker snart ( det också ) och bättre blir det nog inte om jag sitter här , haha !
men jag måste lägga över bilderna , (:

vid 21.00 är det bonde söker fru förresten ! :D
wohooo ..

imon blir det nog elin lite (:

pusshej :*


förresten redigerade jag en fin bild på mamma o pappa igår , den kommer här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0