gaahh bråttom

hellluuu , ska snart åka på match men hinner skriva lite om dagen först ..


först svenska , typ tråkigt
biologi , per pratade sen gick vi runt och städade ludwigs skåp , hah !
sen lunch , sen matte , matten va ganska seriös , men endå ganska skönt ..
sen språk , spelade upp dialogerna , haha det gick väll som det gick , ganska flummigt iallfall .
sen idrott , gick en sväng med ludwig , elin , katta och lizette , (:

gaahh , nu måste jag visst gå ,
och förresten är jag apglad för jag fick ingen prick från matten , och då får jag mina 150 spänn iallafall :DDDDD
GAAAAAAH
nu måste jag åkaa ,
 önska oss lycka till !
puss :**

Kommentarer
Postat av: ester

Lycka till sötnos ! ;*

2009-05-14 @ 19:41:19
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0