gahh

hellluu , blir ett kort inläägg nu för jag måste gå om typ tio minuter för då är det träning.

yes , skolan var faktiskt helt okej idag, löste ett bråk som pågått i 3 veckor, skönt (:  hah..
det är faktiskt bara 16 skoldagar kvar till sommarlovet !
wohoo ...
på bilden idag satt vi ute i vp och målade av träd , vi hittade massa ekorrar också , fast dom va läskigaa..

juste jag har en sak  o säga , jag är så jävla trött på att folk börjar hata , eller aa ogilla mig bara för att jag är mig själv , nu menar jag en specifik person , han/hon läser bloggen så du kanske känner igen dig, jag är så jävla trött på detta nu, att du alltid så fort jag säger nått , ska du alltid, alltid säga nått elakt tillbaka , eller aa massor.
gahh , står fan inte ut mer .

nu måste jag åka och träfffa alle ! :*


pusshej <3




Kommentarer
Postat av: elin

är det ja ? ;o

2009-05-14 @ 18:49:18
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

seriöst , det är det ävl inte ?

right?

2009-05-14 @ 19:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0