hosssss matilda , eller tilda , eller nått

helluuu , sitter här hos matilda nuu, vi var i nässjjjö innan :D
jag köpte korta byxor , gråa
sen ett blåttt linne (:
juste , ett diadem också,
GAH
matilda har en as ball dator.
DETNI
juste , det ringde nån mystik kille nyss och aa, sa nånting..
det va apläskigt för han sa massa saker att jag hade deltagigt i tävlingar och allting
så nu kommer jag dö.
jag lovar att jag ska lägga ut bilderna från dansuppvisningen nån gång.  eller aa , typ sen


sen ikväll blir det väll att blenda sover hos mig , mysiigt.
hehehehehhehe.
nu kommer jag va as rädd för han som ringde.
skulle bara säga det .
haha
nu måste jag killaaa , pusshejj¨
<3


här kommer några lagom fina bilder också :DDD:D:D:::D:D:D:D:




aa, ni ser ju självaaa..
är man k00l så är man.




aahhh , se och njut.
 HERRÅÅÅÅ  !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha härliga bilder :)

2009-05-09 @ 17:39:50
URL: http://hsvn.blogg.se/
Postat av: fanny

jaha nej jag menade liksom på ett läger, om du fattar ? jag ska gå på karlberg :) kul bilder föressten :P

2009-05-09 @ 23:03:51
URL: http://fanuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0