skola

onsdag igen. vilket betyder att jag sitter påintressevalet med elin, emma och katta.
haha. tråkigt som vanligt , men det är ju bättre o sitta vid datorn än att jobba , yess.
jag som bara skriver om vad jag gör iskolan så borde ni ju veta vad som kommer efter sen , jo hemkunskap, höll på att glömma min lapp idag som måste va inne,men sen kom jag ju på mig själv ,efter hemkunskapen slutar vi , ap gött ! :D
vet faktiskt inte vad jag ska göra hela dagen sen ,kanske nån som vill lekaaa . haha
ikväll är det träning, tråkigt. hah
juste matchen igår mot nässjöö gick bajs för mig, men jag antar att det var för att jag inte var speciellt peppad..
matchen på fredag blev flyttad till lördag morgon istället , kanon!
ida gjorde målen igår , ett av dem var självmål , hahah ! så jävla snyggt varrreee ! GAAHH, asså nässjö gjorde självmål..
men iallafaall , om jag ska va riktigt ärlig så är det inte lika kul med fotbollen nuförtiden .
vet inte varför men jag är inte lika peppad och har inte lika kul på planen ,
kanske är det för säsongen precis har börjat , och jag inte riktigt har kommit igångefter vintern än ,vi har ju fakitkst bara spelat 2 seriematcher...
men jag vet inte....

HAHAHAH , ja dör snart ,det är några som sitter här nästan brevid oss, dom går typ i nian, dom snackar om SO, HGAHAHA,,såjävla seriöst..
GAH
men iallafall ...
juste ,på lördag - söndag kanske elin ska va barnvakt åt mig

hehe
ha det braaa..
pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0