12/5

gaahh , jag älsakr ballerina kex !  hahaha , en ny dråååg .

yes, vilken bra början, haha ,
skolan nyss , va väll helt okej , 
kollade på framsidan på bloggen innan och såg att det bara är 29 dagar kvar till sommarlovet !
gud va skönt !
fast igentligen är det 30 , för ja tror den räknar lite fel.

idag på morgonen på gympan skulle man ut och springa , jag, elin , eve , matilda och lizette sprang till norrtull och hälsade på , haha , träffade både anna och blenda , och oskar också för den delen.

nu när jag kom hem har väll det varit mest deppigt .
berättar inte varför ,




förresten fyller min käre far år idag :D
grattiiissss  !



puss !





Kommentarer
Postat av: elin

vad skulle ja berätta ? ;o

2009-05-12 @ 15:41:32
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/
Postat av: hej skenben

men ey, nu kom jag å tänka på gamla tider me ballerinakex!

miss old times :'c

<3

2009-05-12 @ 20:53:49
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0