VALBORG

helllu! , sitter igenligen ute i solan och myser , me jag fick solsting så ja lägger ett snabbt inlägg..
hoppas eran valborg var bra ! :D
det va min iallafall , helt okej bra !
det började med att ja gick o mötte elin vid hemköp sen gick vi till sjöängen,  och kollade på vårspelen,  sen träffade vi massa folk , först eve , matilda och kompani, sen emma, hilda o moa och kompani.
vi följde med emma, hilda ,moa , nisen, steffi, alle, och typ alla killarna från klassen till koporten, inget kul där så efter en stund gick vi tillbaka , sen aa, tillslut vet jag inte hur många vi var, men det va kul iallafall , sen ville alla hem så tidigt så aa , då gick jag med hem , yes, träffade jennie lite och sådär också
sen när jag gick hem så kom ja ju på att ja inte hade några nyklar och mamma o pappa var inte hemma , yeah .
träffade rasmus på vägen och snackade lite med han,
sen tvingade jag mamma o pappa att komma hem , haha . eller aa. sen när ja kom hem gjorde ja inget speciellt, ingentligen skulle elin sovit hos mig på kvällen men hon ville inte...
så aa, denna dagen tillbringade jag med blenda lite, för ingen *host* annan hörde av sig, heh
satt ute i solen hela dagen , jag har faktiskt fått lite fäääärgg :D:D:D:D


lite bilder från igår..

 




 
titta och njut :D


HAHAHAH , bilden på elin är så jävla skön , med kastriot där i bakrunden.
hahahah


yess..
nu ska ja ut och spela vollleyboll med min bror jocke. !  :D
ha det bra ! :*

Kommentarer
Postat av: elink00l95+alva

hata bilden!

2009-05-02 @ 18:38:55
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0