29/5

hellluu ,
vi fick sluta två timmar tidigar inte bara för att vi hade haft klässmöte i två timmar igår kväll .
hahah !
as gött !
skolan var väll annars helt okej , 
ikväll är det stadsloppet , jag ska inte springa , men ville lite faktiskt , men jag får nöja mig med att titta på .
ska nog träffa matilda och så tittar vi tillsammans ,
imon är det vårskriket och det ska jag troligtvis inte heller går på  , matilda sover nog här då , eller bara är här med mig på kvällen , får se hur hon ville göra !


annars är väll allt bra , lite deppiigt för ja vill till p&l men ingen vill dit med mig , heh

ja , det va väll det ja hade o säga ,

ha det bra ! ,
pusshej




en fin bild på lina också 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0