23/5

hellluu , lite dåligt med kommentarer tycker jag nu allt !
haha..

var somsagt i jönköping idag med mamma och pappa , pappa släppte av mig och mamma på stan och sen åkte han på på jaktmässan.
yes, jag hittade det jag behövde iallfall (: 

haha , när vi hade gått där på stan lite så kom vi till nått ställe där det var massa bänkar och storbildskärm , så dit gick vi , man fick typ skriva på nått litet papper sen fick man nån stämpel , sen fick man gå in där och fick gratis fika , haha !  det var typ nått med gevalia, kaffet nivet  , dom skulle typ ha nån tävling , mellan norrköping och jönköping idag , så den staden som fick mest folk vann , eller nått ? , och sen sände dom allt detdär på tv , och jag var med ett antal gånger faktiskt ! :D
haha , kul var det iallafall ..

här kommer lite bilder på det jag hittade (:

vit klänning, lindex


vita ballerina , till skolavslutingen  ,  dinsko



2 likadana t-shirtar från h&m


bok , "som om ingenting"




hoppas ni har haft en lika rolig lördag som jag har haft , nu ska jga gå och kolla på robinsson och äta räkor med mammut och papput ,
pussss

Kommentarer
Postat av: ester

vilka snygga kläder ;o <3

den boken har ja me, tralalalalaa !

jag liksom vill kommentera, men de blir typ aldrig så bara, jag lovar att bli bättre. :D

2009-05-23 @ 21:57:36
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0