25/5

hola !
hela dagen har jag vatt helt slut , efter första lektionen , på idrotten kunde jag knappt stå upp .
först , svenska , bara läsaa
idrott : origentering
matte : rörelse
fysik: laborera :D
mat
spanska : DÖ


när jag kom hem var jag lite med blenda , vi var mest på studsmattan .
sen skulle hon åka och klippa mig så nu sitter jag här och ska snart äta .

har förresten kommit på att jag längtar väldigt mycket till sommarlovet !  , och det är ju snart !  , bara typ 1 och en halv vecka kvar med riktiga skoldagar ..

förövrigt är det väll bra , förrutom tröttheten och att jag har så jävlans ont i min höft samt i mina knän ..
tror att jag dör ..
men jag får hålla ut till sommarlovet ! :D

ha det bra !
peace


här kommer en gammal bild på veronica maggio , eller aa , sen eksjö mässan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0