30/5

igentligen vet jag inte varför jag skriver här nu , klockan är ju för fasen bara halv 7 ?!  på morgonen


men jag tror jag har gått och blitt sjuk , såklart , det är ju helg , + att det kommer bli uppåt 25 grader varmt i helgen ,
alltid samma otur ....
jag får se om jag orkar va med matilda idag , än sålänge har jag ingen feber , men det känns som huvudet snart sprängs ,
+ att det är match imon, får se hur det går , men jag tror inte jag är med iallafall ,


igår var det ju stadsloppet , robinsson erik sprang ju , och det har var vi efter han hade sprungit.
han : kollar ni på robinson eller
vi: jadå det är klart !
vem är det ni hejar på då , då säger alla andra , DIG såklart , men jag är ju helt dum i huvudet och säger : JARMO
HAHAHAH !
men jag trodde faktiskt han menade av de som var kvar ,
men vafan , jag träffar väll inte han mer endån såå aa , va gör det ?

tänkte visa lite bilder här också ..




amandaa ! :D orkar inte vända bilden.


hahah . matilda fick faktiskt en klapp av han !


inte så bra bild , men det är ludwig där iallfall ..




ha det bra ! pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0