regn,regn och ännu med regn......

nu är klockan typ 14.10 , och skulle igentligen haft typ matte nu ,
skitskönt att sluta så tidigt , tycker att vi borde göra det varje onsdag !

sitter här och fösöker redigera lite bilder , har hittat nån sida där dom typ läser upp steg för steg om hur man redigerar ,
men ja fattar endå ingenting ,
trööögg , haha !
kom på att det är träingn ikväll , och det regnar , fyfan va tråkigt.
idag är det ett typiskt filmväder . bara lägga sig i soffan med ett varmt täcke och titta på film , tror faktiskt att ja ska göra det.. fast jag har inga roliga filmer.. men endåån .
eller nej , nu ska jag nog till matilda en stund :D
eller så kommer hon hit.
vet inte , hah
juste , jag skickade en  bild där jag hade redigerat lite bilder på wille till lena , min moster , jag fick svar att han har börjat få sin första tand nu , + att han kan sitta!  jag längtar efter han :D

gud va trött jag blev nu, det blir nog film iallafalll ..
för det gick inte att va med tildaa..

har ni något annat tips på vad man kan göra en regning dag ! ?


dagens idag iallafall...

tighta cheap monday jeans från nån mysig äffar i göteborg !
vitt långt linne från hemÅvila
vit/röd randig t-shirt från gina tricot !


förlåt för bakrunden , men nu när vi håller på och byter rum och allt så är det stökigt överallt , och jag har fortfarande ingen spegel på mitt rum ..

Kommentarer
Postat av: hej skenben

skicka länk om den där sidan om redigerarsaken?! :D:D

pusssss :*

2009-05-06 @ 15:58:40
URL: http://rrep.blogg.se/
Postat av: Liisa

SVAR: Hihi, tack så mkt! (a) :D

Allt bra med dig? <3

2009-05-06 @ 18:58:43
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0