31/5


statistiken under helgen har vatt usel ..
men igår hade jag världens myskväll med matilda :D
vi kollade på robinsson, hade maasssa kul , åt ben and jerry's och myste !  
var ju lite otippat att "honsomjagochmatildaalltidglömmernamnetpå"  alltså ellinore vann robinsson iår.
tyckte mer jamro , eller anna !  men men ..
sen då sov hon här och sådär ! , idag gjorde vi inget seriöst  ,  men sen skulle hon hem så då följde jag med mamma och pappa ut på landet , typ en gård utanför  vetlanda där min mormors bror bodde innan han dog och nu är vi de närmsta i släkten så då måste vi fixa allt där och såå ..
satt mest och solade , och pratade med kossorna och fotade lite också ,

nu är det bara 5 skoldagar kvar att ta sig igenom , och vi har två prov , men det är bara att stå ut !
för snart är det sommmarrlov !

här kommer lite bilder från helgen !
se och njut ..


som sagt åt vi ben and jerry's , vi åt den till vänster , skitgod ! , synd bara att den smälte så snabbt , haha , matilda vet vad jag menar !



en cool matilda !


kossorna ute på landet !


jag tycker iallafall att kossorna är söta ! :D och charmiga !



nej nu ska jag väll göra nått annat , ha det bra !

juste , grattis mamma på morsdag också ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0