söndag

tjohoo ,
för det första vill jag bara säga att jag stör mig otroligt på en person ..

orkade inte blogga nått igår eftersom jag var i växjö hela dagen och firade moster som fyllde 60 och kusin som fyllde 30 (: , träffade resten av släkten och massa annat folk som jag tydligen är släkt med på låångt håll ..
wille träffade jag ju lite iallfall  , han har blitt så kinkig nu , haha , jag skulle va lite barnvakt så nina och daniel kunde äta ifred men såfort han kom till mig så började han gapskrika.  men det är väll för han inte känner igen mig nu , men snart så (:
vi kom hem strax efter 10 nån gång , då satte vi oss och kollade på eurovision , gahh . jag hatar det !  , så otroligt tråkigt ..
sverige kom ju inte så bra så då blir det ännu tråkigare också ,


idag blir det väll bara att va hemma tror jag , imon är det skola men denna veckan går vi bara måndag tisdag onsdag , sen är vi lediga :D
och sen blir det kanske jönköping nån av dom dagarna med elin ,

håller på och redigerar lite bilder sen i fredags , det blir väll inte så jätte bra, hah  , juste jag måste lära min photoshop på riktigt nu för sen ska jag lära min kusin johan allting , haha !

här kommer 1 bild från ifredags ,

före redigering


efter



nu ska jag gå upp o kolla på reprisen av robinsson, eftersom jag missade den igår (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0