vetlanda

tjoooo !

lördag , igentligen söndag, eller asså ..
aa.
lördagen tllbringade jag i vetlanda med mamma , ville att elin skulle följa med också, men hon ville sova, heh
yess, hittadde skolavslutingsklänning ! :D
den är rutig och lite olika färger, mer säger jag inte :D
sen hittade jag svarta capri byxor och ett vitt vanligt långt linne ! :D
perfekt..
nu när jag kom hem var jag helt slut och mina fötter värkte , haha!
så nu har jag precis ätit en bit hemgjord pizza , och ska snart göra min livs första smoothie , bara för att mamma hade köpt jordgubbar så tänkte jag att ja skulle testa om det är gott .
någon som har nått bra recept ?

ikväll blir det mys framför robinsson ! , och sen berg flyttar in också !
lyssnade på radio när vi åkte hem från vetlanda , haha , då skämtade de om att det hette : ett berg flyttar in.
hahaha , typiskt min humor , satt jag skrattade nästan hela vägen hem åt det.
yes
ha en bra kväälll alla ! :D
puss

Kommentarer
Postat av: ester

jag har ett supergott smoothierecept på min blogg! Klicka in på kategorin; tips & recept . :D

Dock kanske du redan har gjort smoothien, men iaf, puss på eliiin <3

2009-05-02 @ 21:03:51
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0