17 november

riktigt skönt att vi inte har nån konfa idag , skulle verkligen inte pallat det känner jag !

sitter här som en nörd med massor av tandställningar.......


ganska chill dag faktiskt.

checkade in mitt skolia oc jag har fått fem rosa prickar på 2 veckor ! that's great !
4 förra veckan och 1 idag !!
och 3 av dom var i fredags. gaahhhh

det var ju en bra sak, en dålig sak är att vi har kemi prov imorgon och jag orkar inte öva.. för det känns inte som att kemi är ett seriöst ämne..
så hejhej ig i kemi !
men jag tänker endå inte bli forskare så it doesn't matter ifall jag inte har mvg i kemi.
ah det var väll det.




Kommentarer
Postat av: Ludwig

AS FIN BILD! :D

2009-11-17 @ 20:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0